با تجزیه و تحلیل رقبا، میتوانید کشف کنید که کسبوکارتان کجا به خوبی پیش میرود، کجا باید پیشرفت کند و از کدام روندها باید جلوتر باشد. زمانی که شرکت شما به سرعتی که شما میخواهید پیش نمیرود، تجزیه و تحلیل رقابتی میتواند برایتان موثر باشد.
یک تحلیل رقابتی باید ویژگیهای رقبا، سهم بازار، قیمتگذاری، بازاریابی، تمایزات، نقاط قوت، ضعف، جغرافیا، فرهنگ و نظرات مشتریان را بررسی کند.
با تجزیه و تحلیل رقبا، میتوانید کشف کنید که کسبوکارتان کجا به خوبی پیش میرود، کجا باید پیشرفت کند و از کدام روندها باید جلوتر باشد. زمانی که شرکت شما به سرعتی که شما میخواهید پیش نمیرود، تجزیه و تحلیل رقابتی میتواند برایتان موثر باشد.
یک تحلیل رقابتی باید ویژگیهای رقبا، سهم بازار، قیمتگذاری، بازاریابی، تمایزات، نقاط قوت، ضعف، جغرافیا، فرهنگ و نظرات مشتریان را بررسی کند.